  • Data: 2007-02-21 14:30:08
    Temat: Re: ALLEGRo - po raz drugi...
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.02.2007, o godzinie 15.06.21, na pl.soc.prawo, szerszen napisał(a):

    > bez znaczenie bo jest mozliwosc wycofania

    To jest taka sama możliwość jak telefon, gg, czy mail. Uzależniona nie od
    osoby, która chce się wycofać, ale od sprzedającego. :) Allegro kupującemu
    nie daje opcji wycofania się z aukcji. :)

    > to ty sie dopytywales o mozliwosc wycofania z aukcji ;)

    Nie. Dopytywałem się o "opcję wycofania się z aukcji". Już ustaliliśmy, że
    to semantyka... Ale IMO to Twój błąd (no dooooPra... semantyczny :) ) i
    tylko na niego wskazałem. Nie ma sensu tego dalej ciągnąć. :)

    > moja proznosc poczula sie mile dopieszczona ;)

    Z tym też się zgadzam i przytakuję. :))

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*