    From: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ALLEGRO RZADA ZAPLATY...
    Date: Mon, 17 Mar 2003 19:11:41 +0100

    > Od pewnego czasu ALLEGO straszy mnie sade i rzada uisczenia naleznosci w
    > wysokosci 22 zl. . Czy powinnienem im zaplacic ?
    uwazam ze nie powinienes im zaplacic, lepiej przelej ta kase na moje konto!
    po numer konta zapraszam na priva!
    a tak na powaznie to w regulaminie allegro chyba jest jasno napisane ze za
    usluge taka i taka trzeba zaplacic. i tak masz wygode bo nie musisz placic
    "z gory". a chca od ciebie 22 pln poniewaz przekroczyles dopuszczalny
    "debet".
    moim zdaniem sknerostwo (jezeli mozna to tak nazwac) na 22pln to przesada!

    Mongooes