  • Data: 2009-12-17 19:56:44
    Temat: Re: AC - szkoda calkowita
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    > Stuknalem autko. Mam AC na kwote 10 tys. Ubezpieczyciel wycenil naprawe na
    > 3 tys. Autoryzowany serwis na 7200 zl. Wszytsko mialo isc bezgotowkowo -
    > cesja na zaklad. No i teraz, ubezpieczyciel poweidzial, ze to szkoda
    > calkowita bo przekracza 70 %. Po prostu super.
    > Pytanie :czy ja musze sie na to zgodzic czy mam jakis wybor ? Czy np moge
    > doplacic z wlasnej kieszeni 300 zl i potraktowac, ze chce od
    > ubezpieczyciela 6900 (ponizej 70 %) ?

    Krzyk rozpaczy :
    a gdybym teraz zglosil, ze chce rozliczyc to na podstawie faktur a nie za
    pomoca kosztorysu (i cesji na ASO) ? W takim przypadku bede mial faktury np
    na 6900 i mam po problemie ?
    Nie beda sie chyba mogli wtedy za bardzo wyprzec, ze wg nich ta naprawa to
    koszt np 2 tys zl i tyle mi beda chcieli wyplacici ? Mam "potwierdzenie" od
    nich w postaci emaila, ze szkoda bedzie calkowita, wiec ....
    Co o tym sadzicie ?
    Moge zmienic sposob rozliczenie i bedzie tak jak pisze ?

    Fantom