  • Data: 2004-05-18 21:47:42
    Temat: Re: A policjanci-mordercy z Poznania - bezkarni!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c8dunk$gck$1@news.onet.pl...

    Na pocisku, który przeszedł przez ciało pozostają mikroślady tkanki. Do
    indywidualnej identyfikacji choćby poprzez analizę DNA. Pocisk po
    trafieniu w przeszkodę odkształca się, zostają zadziory, więc co do zasady
    z reguły pozostaje wystarczająco materiału do badań.

    Problem w tym, że pocisk po przebiciu przeszkody jaką jest ciało może
    polecieć bardzo daleko. Swego czas analizowałem możliwość znalezienia kuli
    ze sztucera. Oczywiście to o wiele większa energia, no ale wyszło, że i
    2,5 km mogła taka kula przelecieć po przejściu przez cel. Myślę, że w
    wypadku pistoletu, to w zależności od rodzaju naboju taka kula mogła
    realnie przelecieć i kilkadziesiąt metrów. Podejrzewam, że teren
    przeszukano przy pomocy wykrywacza metalu. Tak przynajmniej się to powinno
    zrobić. Tym nie mniej taka kula jest niewielka i zawsze istnieje szansa,
    że umknie oględzinom. Może utkwić w jakimś drzewie lub innej przeszkodzie.
    Może wpaść do kanału. Tak naprawdę, to jest wiele możliwości, by bez
    najmniejszej krzty złej woli po prostu takiej kuli nie znaleźć.