  • Data: 2005-09-05 16:24:01
    Temat: Re: A gdyby to byli przebierańcy?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Najlepszy sposób, to mieć legalne oprogramowanie :-) A wypowiedzi
    > tamtego policjanta nie skomentuję, bo jej nie słyszałem i nie wiem w
    > jakim kontekście padła.

    Z tym to jest ciezko. Bo o ile kiedy Windows albo jakas gra cyz program
    do nauki jezyka wiadomo kiedy jest legalny, o tyle problem stanowa rozne
    freewary, szarywary i inne wary ktore mozna sciagnac z internetu. Po za
    tym na plytkach CD czasem tez daja w jakichs czasopismach jakies
    programy. Formul licencji jest od groma. W zaleznosci od zastosowanai az
    po szczegoly ile mozna uzytkowac itp.
    Ja dalej nie wiem, czy szerłęr za $15, ktory po oplaceniu przestaje
    wyswietlac reklamy jest z tymi reklamami uzywany legalnie czy nie
    legalnie. Zapobiegawczo staram sie albo unikac takiego softu albo
    przynajmniej jak mnie zainteresuje - doczytac dokladnie, no i oplacic -
    bo $15 to nie z nowu tak duzo...

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt