  • Data: 2008-02-01 17:18:32
    Temat: Re: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: Mr Internet <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr [trzykoty] napisał:
    > "Mr Internet" <a...@a...pl> wrote
    >
    > nie tak. W sytuacji niecierpiącej zwłoki mogą, co ze zwłokami ma niewiele
    > wspólnego;)
    > Np. jak grozi utratą dowodów itp. Wystarczy dobrze uzasadnić w praktyce.

    Dobra papuga wtedy jest na cene zlota. Bo podwazy kazde bleblajace
    tlumaczenie. Policja lubi zgrywac kozakow. Zwlaszcza jak moze zrobic
    nalot na chuderlawego 22-latka, ktory ani broni nie ma, ani kolesiow z
    karkami i spluwami.

    A jaki wielki SUKCES POLICJI.

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie