    From: Kira <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3x kanary
    Date: Tue, 15 Mar 2005 19:23:31 +0100

    Re to: Przemek R... [Tue, 15 Mar 2005 11:24:22 +0100]:

    > mogl tez kiedys otrzymac "mandat" , tak jak to bylo niedawno
    > z pewna grupowiczka

    Ano wlasnie :)

    Pewna grupowiczka po poczytaniu sobie roznych rzeczy uznala,
    ze tylka jej sie do windykaorow ruszac nie chce. Windykatorzy
    musieli sie wiec samodzielnie pofatygowac bo w koncu to oni
    chca ode mnie te pieniadze wyludzic.

    Pofatygowali sie, a jak.

    Przyszedl pan ktorego balabym sie w nocy chyba spotkac, i dal
    mi do zrozumienia ze on bedzie pieniadze egzekwowal i ze ja
    mam mu podpisywac papiery i ustalac terminy splaty. Powiedzialam
    ze mowy nie ma i ma sobie pojsc, na co wladowal mi sie do
    przedpokoju i kategorycznie stwierdzil ze sie nie ruszy jesli
    nie podpisze.

    Wyciagnelam telefon i dzwonie. Pan do mnie "a gdzie?" a ja ze
    na Policje zeby go sobie zabrali. Szybciutko wrocil na ganek,
    powarczal chwile i poszedl, na odchodnym straszac mnie sadami,
    wyrokami i w sumie nie wiem czym tam jeszcze bo jakos pod nosem
    to sobie gadal...

    Sama jestem ciekawa co dalej :)

    Falszerstwo temat osobny, dam znac co sie wyklulo...

    Kira (w sumie teraz to mnie to juz nawet zaczelo bawic)