  • Data: 2006-05-25 11:23:31
    Temat: Re: 250zl + 6ptk + brak odwololania od decyzji sadu ?
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bartek wrote:

    > A ja sie pytam czy moge sie odwolac, a ta ze nie bo decyzja jest
    > prawomocna. Czyli co ?pozostalo m itylko zaplacic mandat?nawet jesli
    > jest niezgodny z kodeksem ruchu ?Nawet sie odwolac nie moge od tego
    > ?To niemozliwe, skoro dostaje mandat z ark9 ktory mowi o drodze
    > publicznej a ja bylem na prywatnej ???????
    > Prosze o pomoc !!!!!

    Nie daj się, walcz o swoje. Poszukaj porady u prawników (niektórzy
    udzielają bezpłatnych porad). Szukaj odpowiedzi w googlach, dzwoń,
    pytaj. Teraz wszyscy stosują taką taktykę w nadziei, że nie każdy
    zdobędzie się na odwołanie. Np. ZUS zabiera renty inwalidom w nadziei,
    że taki człowiek nie będzie w stanie samodzielnie odwołać się od ich
    decyzji. Raczej targnie się na swoje życie gdy braknie środków na
    utrzymanie.

    --
    jonatan