  • Data: 2005-05-21 23:34:33
    Temat: Re[2]: umowa przedwstępna - czy warto?
    Od: v...@g...pl (visun) szukaj wiadomości tego autora

    > ale jakiej ? masz coś do ukrycia ? jeżeli nie to opisz w przedwstępnej
    > wszystkie dokumenty, zapisz oświadczenie kupującego o zapoznaniu się ze
    > stanem technicznym i po sprawie !

    Nie mam zamiaru niczego ukrywać, ale nie jestem prawnikiem i obawiam
    się jakiś przekrętów. Jak wiadomo, w tym kraju można robić przekręty
    niemal na wszystkim, a już zwłaszcza tam, gdzie w grę wchodzi większa
    kasa. Czy dopisanie w umowie przedwst. oświadczenia typu "Kupujący
    oświadcza, że zapoznał się ze stanem prawnym oraz technicznym
    nieruchomości będącej przedmiotem niniejszej umowy i żadne zastrzeżenia
    Kupującego do stanu prawnego oraz technicznego tej nieruchomości nie
    będą miały wpływu na warunki niniejszej umowy" uchroni mnie przed kłopotami?
    Oświadczenie wymyśliłem przed chwilą i na pewno nie jest napisane "po
    prawniczemu", ale czy coś takiego ma sens? Pozdrawiam!