  • Data: 2010-06-22 16:45:46
    Temat: Re: 180 tys. spraw w e-sądzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > no ja pisze o nakazie. Przegladne daty na pozwach to napisze. Skladalem pare
    > sztuk w ostatnich 2 miesiacach.

    Niedawno zaskoczył mnie sąd rejonowy dla warszawy woli. Pozew w
    grudniu, nakaz z datą styczniową, wysłany w marcu, do dziś nie mogą się
    zdecydować, czy jest już prawomocny, czy nie (wie pan, mamy tyle spraw
    do prawomocności, nawet nie wiem na której półce może się ona znajdować,
    będę je (półki) brała w kolejności i może w którejś będzie). Ech,
    państwowe sądy...

    W wydziałach gospodarczych na Czerniakowskiej zwykle czeka się na
    nakaz (wraz z czasem przesyłki) około miesiąca.

    --
    Liwiusz