  • Data: 2023-09-06 12:09:12
    Temat: Re: 13-latka z Polski zostawiona sama na lotnisku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.09.2023 o 09:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/13-latka-z-pol
    ski-zostawiona-sama-na-lotnisku-lot-sie-tlumaczy/yy2
    2gz7,79cfc278
    > Dlaczego cytuję?
    > Bo myślę, że polska prokuratura postawi zarzuty matce, na wszelki wypadek.

    A sprecyzujesz jakie zarzuty? Bo ciekawe, coś znowu wymyślił. Faktycznie
    coś tam źle zadziałało. Nie znam brytyjskiego prawa, ale wydaje mi się,
    że ja na miejscu rodziców, gdybym miał taki problem wydzwonił bym polską
    ambasadę w Wielkiej Brytanii i poprosił o pomoc konsularną. Oni - jak
    wynika z materiału - skupili się na kopaniu się z LOT-em. co w tym
    momencie akurat było drugoplanowym problemem, skoro samolot i tak
    odleciał bez niej.

    To, że z jakiegoś powodu to dziecko nie odleci było rzeczą dającą się
    przewidzieć. Mogła zaspać. Mógł autobus nie dojechać. Trafiła na idiotę
    na lotnisku, który ją nie wpuścił. A mógłby samolot nie odlecieć.
    Uważam, że powinni mieć jakiś zarys planu awaryjnego. Ale jego brak, to
    jest odległy od jakiegokolwiek przestępstwa. 13-to latka, to nie
    dziecko. Takie bywają matkami dzieci.

    Pytanie, jak to w praktyce wyglądało i czy naprawdę dziewczynka sama na
    tym lotnisku była, czy była z kimś tam dorosłym, a teraz kręcą aferę, bo
    mogła być sama i po kilku miesiącach trudno bedzie to zweryfikować.
    --
    (~) Robert Tomasik