  • Data: 2022-10-17 19:55:33
    Temat: Re: 12-godzinny system pracy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.10.2022 o 19:48, J.F pisze:

    > O ile pamietam przypadek ZG i komentarze, to
    > -jak najbardziej dopuszczalne, ale z widocznoscią
    >
    > -22 latem i 18 zimą, to juz raczej bez widocznosci.

    Przede wszystkim to musi to być w planie lotu, że lecisz w
    niekontrolowanej a nie że "tak wyszło, bo wyszły godziny"

    > -dla lotow HEAD chyba zabronione ...

    No właśnie - niby tak, ale przecież śmigłowcami chyba latają po
    niekontrolowanej. Więc podejrzewam, że head dla samolotów zabrania.

    BTW - wokół palacu p.o.rezydenckiego a raczej biura bezpieczenstwa
    narodowego jest strefa zarządzana przez SOP. Zastanawiałem się jak oni
    zarządzają i chyba wychodzi na to, że po prostu wpuszczają jeden statek
    powietrzny na raz. Ale ciekawe jak to wygląda od strony formalnej -
    jeśli mają zakaz w niekontrolowanej to muszą chyba mieć formalnie
    kontrolera;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!