  • Data: 2008-08-13 17:28:41
    Temat: Re: 10% od warto
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:g7v038$3pn$1@news.onet.pl...

    > z tego co słyszałem to taka sytuacja ma miejsce w większości cmentarzy
    > parafialnych...

    Zatem na większość cmentarzy postępują nieetycznie i tyle. Jak można
    wymagać ofiary w z góry określonej wysokości od osoby niewierzącej.
    Rozumiem jakąś opłatę administracyjną od miejsca na cmentarzu. Bo przecież
    teren należy do kościoła, a grób jego część zajmuje. Ale po wniesieniu tej
    opłaty teren na 20 lat jest w dyspozycji wykupującego.