eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo10 dni na zwrot towaru › Re: 10 dni na zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 dni na zwrot towaru
    Date: Fri, 03 Apr 2009 12:55:05 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <gr4pv8$j4c$1@news.onet.pl>
    References: <gr21ui$fgs$1@news.onet.pl> <gr22vv$igl$1@news.onet.pl>
    <gr23bl$jdo$1@news.onet.pl> <gr2et3$1ik$2@inews.gazeta.pl>
    <gr31g9$m4m$7@news.interia.pl> <49d528ae$1@news.home.net.pl>
    <gr48fi$7h8$1@news.interia.pl>
    <279xgu5hhdjq$.1fzzdpfbfzjh6$.dlg@40tude.net> <gr4p27$flo$1@news.onet.pl>
    <4...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: dqj121.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1238756137 19596 83.24.169.121 (3 Apr 2009 10:55:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Apr 2009 10:55:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <4...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:583266
    [ ukryj nagłówki ]

    Henry(k) pisze:
    > Dnia Fri, 03 Apr 2009 12:39:36 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >
    >> Obraz ma wyglądać dobrze. Jak nie wygląda, to istnieje droga
    >> reklamacyjna.
    >
    > Reklamacyjna czyli co?
    > - "chcę reklamować tv"
    > - "przecież działa"
    > - "ale w domu nic nie widzę bo pokój się odbija w ekranie"
    > - "a... to pewnie nie zgasił pan światła"
    > - "jakiego światła - okno mam, w dzień oglądam"
    > - "ogląda pan tv przy niezasłoniętym oknie? no proszę pana - więc z
    > reklamacją do budowlańców a nie do mnie! Telewizor ma kontrast 1:500 według
    > normy ISO 1234 - a ta norma określa warunki panujące w kolorowych ciemniach
    > fotograficznych, więc jeśli pan ogląda przy zapalonym świetle to sam jest
    > pan sobie winien - telewizor działa dobrze. Do widzenia. Następny proszę!"


    To teraz mi wyjaśnij, dlaczego z tego powodu sklep internetowy ma
    przyjąć zwrot, a sklep tradycyjny nie musi?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1