  • Data: 2008-02-25 23:29:11
    Temat: Re: 1/4 etatu a cały jaka różnica w różnych świadczeniach?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 Feb 2008 12:31:51 +0100, "KMAJSZEK" <m...@w...pl>
    wrote:

    >mieć jakieś konkrety jeśli chcę się ubiegać u pracodawcy o cały etat, bo
    >dotychczas zawsze mnie jakoś zbywa.
    Z punktu widzenia pracodawcy dobra podstawa do ubiegania sie o caly
    etat beda potrzeby pracodawcy a nie Twoj problem z renta w
    przyszlosci.

    Chyba ze oprocz:
    >tym marnych 300zł zarabianych
    >oficjalnie miesięcznie
    masz od niego jakies nieoficjalnie zarabiane pieniadze? no to podstawa
    sa przepisy kodeksu pracy i pewnie innych ustaw. Pamietaj jednak ze
    Twoje 300 oficjalne + 1000 nieoficjalne nie da Ci 1300 oficjalnych.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info