eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRada nadzorcza spoldzielni robi przekrety. Co robic????? POMOCY !!!!!! › Rada nadzorcza spoldzielni robi przekrety. Co robic????? POMOCY !!!!!!
    From: Kuba Sk-ce <k...@w...to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rada nadzorcza spoldzielni robi przekrety. Co robic????? POMOCY !!!!!!
    Date: Sun, 29 Aug 2004 20:12:21 +0200

    Mam dosc nietypowy problem z lokalem spoldzielczym.
    Jakis czas temu przejalem staralem sie o przejecie lokalu spoldzielczego
    po likwidowanym sklepie. Do spoldzielni trafilo pismo z prosba o
    przekazanie mi lokalu na tych samych warunkach.Nigdy rada nadzorcza nie
    robila problemow z takim przejeciem, gdyz poprzedni najemca mial
    mniejsze straty oddajac towar nastepcy.Tak tez bylo w moim
    przypadkuJednak tym razem rada nadzorcza postanowila lokal oddac pod
    przetarg.
    W okresie kiedy czekalismy na decyzje rady byl prowadzony remont lokalu,
    aby zostal on przekazany w stanie poczatkowym.
    Kilkukrotnie zastepca przewodniczacego rady krecil sie kolo lokalu i
    weszyl.Pytal czy zmiana branzy itd. Kiedy dowiedzial sie ze wplynelo
    pismo do spoldzieli z prosba o przekazanie mnie lokalu. Przyszedl i
    zapytal czy aby chce go przejac na tych samych warunkach, bo jesli tak
    to raczej nie dostane tego lokalu, gdyz spoldzielnia ma w zgledem niego
    inne platy (do dokladne slowa).
    Po decyzji rady o przekazaniu pomieszczenia pod przetarg wycofalismy
    prosbe, gdyz dotychczasowy najemca bedzie mial za duze straty z tego
    tytulu. Tym samym zawarlismy ze soba spolke, dzie razem prowadzimy jego
    i moja dzialalnosc. nie ma tu mowy o podnajeciu lokalu.
    Czy w takim przypadku spoldzielnia moze wymowic lokal??

    W czoraj doszly mnie sluchy ze lokalem tym jest zywo zainteresowany syn
    przewodniczacego rady, ktory wczesniej "staral" sie mi pomoc w tej
    sprawie. Mam swiadkow, ktorym syn przewod. opowiadal ze i tak ten lokal
    bedzie jego.Nawet po przetargu, bo jak moze byc inaczej. Mam wie co robi.
    Jest to dla mnie jednoznaczne, ze przewodniczaca robi wszystko by lokal
    przejal syn. Co moge w tej sprawie zrobic? Czy jest to przestepstwo?
    czy skladajac skarge do spoldzielni moga odwolac zarzad?

    Prosze o pilna odpowiedz

    Pozdrawiam
    Qba