  • 1. Data: 2002-09-20 12:39:51
    Temat: Rachunek telefoniczny - cd POMOCY
    Od: "Agnieszka B" <b...@p...onet.pl>

    Wczoraj otrzymałam kolejny list. Również został przysłany jako list zwykły,
    a nie polecony. A w liście:
    Ponieważ nie odnotowaliśmy wpłaty, informujemy:
    1. Zostanie wydany przez sąd nakaz zapłaty
    2. Po uzyskaniu klauzuli przystąpimy do działań
    3. Zostanę umieszczona w rejestrze dłuzników niewypłacalnych
    4. Wszystko zostanie cofnięte, jeżeli zapłacę co najmniej 50% na wskazane
    konto.

    I co teraz proponujecie? Mam zapłacić chociaż te 50%?
    Agnieszka B

  • 2. Data: 2002-09-20 13:04:18
    Temat: Re: Rachunek telefoniczny - cd POMOCY
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    Agnieszka B wrote:

    > Wczoraj otrzyma?am kolejny list. Równie? zosta? przys?any jako list zwyk?y,
    > a nie polecony. A w li?cie:
    > Poniewa? nie odnotowali?my wp?aty, informujemy:
    > 1. Zostanie wydany przez s?d nakaz zap?aty
    > 2. Po uzyskaniu klauzuli przyst?pimy do dzia?a?
    > 3. Zostan? umieszczona w rejestrze d?uzników niewyp?acalnych
    > 4. Wszystko zostanie cofni?te, je?eli zap?ac? co najmniej 50% na wskazane
    > konto.
    >
    > I co teraz proponujecie? Mam zap?aciae chocia? te 50%?
    > Agnieszka B

    a zaplacilas poprzedni?
    jesli tak to wyslij im ksero z pieczatka
    --
    ** eReS **

  • 3. Data: 2002-09-20 13:59:43
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Fri, 20 Sep 2002 14:39:51 +0200, Agnieszka B napisał/napisała:
    > I co teraz proponujecie? Mam zapłacić chociaż te 50%?

    To zalezy, jak bardzo zalezy Ci na telefonie :)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701