  • 421. Data: 2020-10-10 16:49:36
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > A te domniemania wysnuwasz tylko dlatego, że w dyskusji o ukrywaniu
    > pedofilów _przez_kościół_ nie poruszam problemów występujących branży
    > rozrywkowej?
    >
    > Masz nieźle zryty beret.

    Nie mam sklerozy i pamiętam ludzi którzy mieli całkowicie inne standardy na
    KRK niż na Wielkiego Polskiego Reżysera Ocalałego z Holocaustu
    [ Z lekką przesadą: domniemanie winy v. domniemanie niewinności ].
    Bez tej pamięci podchodziłbym do oskarżeń KRK o pedofilię bez obecnego
    cynicznego pedantyzmu standardów jednakowych dla wszystkich. Jak TY nie
    jesteś jednym z nich to przepraszam.

    <ironia> Józef Goebbels walczył (propagandą) z wszami i tyfusem
    szczególną uwagę poświęcając żydowskim wszom i żydowskiemu tyfusowi.
    Kto broni wszy i tyfusu wśród Żydów?! </ironia>

    --
    A. Filip

  • 422. Data: 2020-10-10 17:00:56
    Od: Kviat

    > W dniu 10.10.2020 o 02:16, Kviat pisze:

    > Czyli zmieniamy front. Jak się okazało, ze tych pedofil nie ma zbyt
    > wielu,

    Nic takiego się nie okazało. To ty tak twierdzisz na podstawie swoich
    błędnych wyliczeń, niebiorących pod uwagę, że wszyscy, absolutnie
    wszyscy którzy mają o tym pojęcie i zajmują się tym profesjonalnie
    (oczywiście twoi ulubieni aktywiści również) mówią, że faktyczna skala
    tego procederu w kościele jest o wiele większa, niż wynika to z tych do
    tej pory ujawnionych zdarzeń.
    Kościół ukrywanie doprowadził do perfekcji i wszyscy normalni doskonale
    zdają sobie sprawę, że to co wyszło na jaw, to tylko czubek góry lodowej.

    > o teraz idziemy w stronę tego, że oni wiele dzieci krzywdzą. A to
    > stwierdzenie z czego wynika?

    Z niczego. To niesłuszne pomówienia i spisek przeciwko kościołowi.
    Znowu chip ci się uaktywnił i za chwilę i tak nie będziesz pamiętał
    jeżeli ci napiszę z czego to wynika.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 423. Data: 2020-10-10 17:17:05
    Od: Kviat

    > A sam Kościół na podstawie pomówień? Oni księży i tak przenoszą co jakiś
    > czas z rożnych powodów. Pytanie, co to daje w kontekście pedofilii?
    > Wszędzie są dzieci. Może przenoszenie do krajów, gdzie kultura jest inna
    > i dzieci i tak nie są chronione nie jest takim całkiem złym pomysłem.

    Ty jesteś chory.
    Przenoszenie pedofilów tam, gdzie dzieci "i tak nie są chronione", to
    faktycznie dobry pomysł.

    A niektórzy grupowicze czują się zniesmaczeni, gdy rzucam bluzgami na
    takich kretynów. Niesamowite.

    > krajach arabskich przykładowo kobiety "są rzeczą". Oczywiście możemy sie
    > z tym nie zgadzać, ale co możemy w praktyce zrobić, by polepszyć ich
    > byt? Taką mają kulturę i chyba nawet tamte kobiety niespecjalnie
    > protestują, bo uważają to za normę.

    Może wysłanie do nich naszych gwałcicieli i damskich bokserów nie jest
    wcale takim złym pomysłem, skoro i tak tam kobiety są traktowane jak
    rzecz i mają tam taką kulturę. W praktyce polepszymy ich byt.

    Ja pierdolę. Ciebie powinno się izolować od społeczeństwa i poddać
    jakiejś terapii.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 424. Data: 2020-10-10 17:28:56
    Od: Kviat

    > Czy widzisz powód do
    > spotkań przez księdza z dzieckiem sam na sam?

    Ja nie widzę. Nawet nie widzę powodów do spotkań dziecka z księdzem nie
    sam na sam.

    > Jeśli chce, to kolegę zawoła.

    Do spowiedzi z kolegą? Ksiądz zabroni, bo dziecko będzie się wstydzić i
    jeszcze jakieś grzechy przed księdzem ukryje.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 425. Data: 2020-10-10 17:53:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Dopóki to nie będzie twoja córka.

    Nadal z pedofilią ma mało wspólnego

    --
    Robert Tomasik

  • 426. Data: 2020-10-10 17:57:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czyli, podsumowując, masz za złe KK ze nie tępi lecz chroni swoich
    > pedofilów? Trzeba było tak od razu, zaoszczędzilibyśmy sporo prądu.

    Nikomu niczego za złe nie mam. Kościół robi to, co uważa za stosowne.
    Jeśli przy okazji przekracza świeckie prawo, to należy to tępić. Jeśli
    nie przekracza, to w zakresie, w jakim uważamy że niestosownie czyni
    można napominać. Na chwilę obecną nie przekonałeś mnie ani do tego, ze w
    Kościele Katolickim szczególnie więcej jest pedofili, niż gdzie indziej.
    Ani, że kościół jakoś szczególnie narusza prawo świeckie w związku z
    uzyskiwanymi przez siebie informacjami o pedofili.

    --
    Robert Tomasik

  • 427. Data: 2020-10-10 17:59:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie rżnij głupa. Biskup, powziąwszy usasadnione podejrzenie przestępstwa
    > powinien sam tam pójść i zgłosić.

    Jeśli uzasadnione, to bym był skłonny uznać, że tak.

    --
    Robert Tomasik

  • 428. Data: 2020-10-10 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Źle. On mógł mieć te 16 lat, a ona 14.

    I co to ma wspolnego z układem dorosły mezczyzna - 14 letnia
    dziewczynka?

    > Po co? Ona dorosła. Sama ne może.

    No tak, zapomniałem ze u was norma było, ze przychodziła kobieta,
    przesłuchiwał ja facet i najczesciej tłumaczył jej po co nie warto
    zgłaszac...
    Dlaczego ja chciałbym jej pomoc? To sie nazywa wsparcie i własciwie
    nikomu normalnemu nie trzeba tego tłumaczyc.

    > No i nadal wracamy do punktu
    > wyjścia. Biskup też ma ja za rękę wziąć i zaciągnąć na Policję?
    > Czy wystarczy, ze ją tam odeśle?

    Nawet jeżeli załozyc, ze biskup nie ma zadnego obowiązku w temacie
    zgłoszenia sprawy na policje (chociaz moim zdaniem ma dowiedział sie o
    przestepstwie które popełnił jego podwładny) to nadal ma ogromny
    obowiazek w temacie: odizolowac ksiedza od potencjalnych kolejnych
    ofiar.

    Ale w innym poscie pytałes o to co byłoby dobre dla koscioła. Wiec dla
    dobra koscioła powinien to zgłosic chociazby dlatego zeby udzielic
    wsparcia tej zgłaszajacej osobie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 429. Data: 2020-10-10 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A to czemu? Ludzie, jak ludzie. Mam kilku znajomych w stanie
    > duchownym. Fajni koledzy / koleżanki, ale nie widzę powodu, by ich
    > za nadludzi uważać.

    Dlatego ze taka jest specyfika ich działań.
    Ich imperatyw moralny musi byc czarno biały.
    Jeżeli jest inaczej i sa sobie we własnej głowie zrelatywizować gwałt
    na nieletnim dziecku to wypierniczac z ambon i zajac sie sprzedaza
    kwiatków, sprzedaza glutów w internecie lub jakimkolwiek innym
    biznesem.
    Tak jak ci probowałem wytłumaczyc w innym poscie;
    - kucharz ma dobrze gotowac a nie tłumaczyc ze najlepsza jest szynka z
    biedry za 12zł
    - bank ma sie zajmowac pieniedzmi
    - policjant mastac na strazy prawa
    - a ksiadz ma byc jeszcze wyzej bo prawo go nie ogranicza i musi
    skurwysynstwo nazywac skurwysynstwem.

    > Ja osobiście w ogóle, to mam inny pomysł. Takie ułożenie tego
    > wszystkiego, by ksiądz nie spotykał się sam na sam z dzieckiem.
    > Posada przyzwoitki nie było odmianą bodygardingu przed masowymi
    > gwałtami.

    Praktycznie chyba masz racje. Ale po co nam kosciol w którym boimy sie
    dziecka z ksiedzem zostawic?

> [...]
    > sam na strzelnicy, że później będzie jakaś dwuznaczna sytuacja i
    > będą się z głupot tłumaczyć. Jeśli już ktoś się uprze sam na sam
    > (bo pewne rzeczy nie da się grupowo robić) to pani sobie
    > koleżankę, kolegę, mamę , tatę dziadka przyprowadzi. Może siedzieć
    > na ławce na kulochwycie tylnym i nie musi strzelać.
    >
    > Ksiądz odprawiający mszę ma niewielkie szanse skrzywdzić wiernego
    > w kościele. Co, bedzie go lubieżnym wzrokiem obrzucał? Zajęcia na
    > parafii w grupie też nie sprzyjają jakimś zagrożeniom. Czy widzisz
    > powód do spotkań przez księdza z dzieckiem sam na sam? Jeśli chce,

    Z czyjego punktu widzenia na to patrzysz?
    Rodzica czy dziecka?
    Jako rodzic nie wysłałbys dziecka samego do koscioła bo np jako
    ministrant pomaga przy odprawianiu mszy?
    A na wycieczke na która jada ministranci z ksiedzem?

    > Rozumiem, ale nie możemy na to patrzeć bez świadomości
    > całokształtu.

    Ja nie moge?
    Przeciez ty to robisz i jak masz konkretny przypadek to odnosisz sie do
    całosci a jak ktos chce z toba rozmawiac o całosci to chcesz schodzic
    do konkretnego przypadku.

    CZy te proby manipulacji sa u ciebie nieswiadome?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 432. Data: 2020-10-10 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > praktyce zrobić, by polepszyć ich byt? Taką mają kulturę i chyba
    > nawet tamte kobiety niespecjalnie protestują, bo uważają to za

    No w sumie genialne.
    A jak ksiadz kradnie to wysłac go tam gdzie wszyscy kradna.
    A jak trafi sie jakis morderca to moze wysłać go w miejsce gdzie sie
    toczy jakas wojna? To sobie postrzela...
    Ale mozeby tak na czas sledztwa po prostu odizolowac go od dzieci? W
    szczegolnosci od spraw zwiazanych z kosciołem, gdzie miałby miec
    kontakt z dziecmi? No i zadbac zeby sprawa była mozliwie szybko
    wyjasniona zamiast bronic dostepu do dokumentów, do samego ksiedza etc.

    > Wiesz, podejrzany brzmi poważnie. Ale my tu o jakiś pomówieniach
    > piszemy. Wyobraź sobie, ze jak Piotrowi podpowiemy, to gotów
    > walnąć takie doniesienie, ze wszyscy policjanci to pedofile i
    > mordercy. I zawiesisz wszystkich policjantów?

    Przeraza mnie to co piszesz...
    Wy tam tak prowadzicie sledztwa? Na takim samym poziomie logiki?
    Ale gratuluje ze po raz kolejny w obronie pedofilii probujesz
    sprowadzic sprawe do absurdu.
    Wczesniej przyrównywałes gwałt dorosłego ksiedza na dziecku do
    dobrowolnego seksu dorosłych ludzi, tudziez do czynnosci seksualnych
    dwóch nieletnich, teraz probujesz udowodnic ze absurdalne pomowienie
    sprawia ze w kazdym innym przypadku nie mozna nic zrobic do czasu
    skazania delikwenta...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest