  • Data: 2005-04-27 12:36:15
    Temat: RENTA RODZINNA A STAŻ
    Od: "Iza" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie szanownych grupowiczów !!

    Mam ogromny problem, gdyż:
    Skończyłam teraz szkołę średnią, przystępuję do matury a później chciałabym
    się dostać na wyższą uczelnię. Chodzi mi o to, ze pobieram z ZUS rentę
    rodzinną za zmarłego ojca, dostaję ją do kiedy tylko się uczę a najpóźniej
    do 25 roku życia.
    Jednak okres między końcem liceum a początkiem studiów to 5 miesięcy !! Jak
    wielu młodych ludzi chciałabym pracować w tym czasie aby zarobić sobie coś
    na wakację.
    I teraz zastanawiam się czy mogę normalnie podjąć pracę nie tracąc renty ?
    I nie wiem czy mam iść do Urzędu Pracy zarejestrować się jako bezrobotna i
    wtedy ewentualnie starać się o staż dla absolwenta szkoły średniej? Nie wiem
    jaki to ma wpływ na moją rentę - a nie chciałabym jej stracić.

    Bardzo proszę o poradę !!

    Pozdrawiam serdecznie, Iza Popławska