  • 1. Data: 2006-01-15 18:41:51
    Temat: Pytanie w sprawie Książeczki Mieszkaniowej
    Od: MariuszPP<m...@t...pl>

    Witam!
    Mam pytanie. Jestem niepełnoletni jeszcze 4 miesiące. Brat kupił w grudniu
    mieszkanie i chciałbym przepisać książeczkę na niego, byłem już z mamą w banku
    ale niestety nie moge tego zrobić gdyż książeczkę można pzepisać 90 dni przed
    urodzinami. Brat otrzymuje lada dzień akt własności więc nebędę móg już
    wykorzystać tych pieniążków. Proszę o jakieś porady. Z góry wielkie dzieki

    Mariusz

    -> http://usenet.pomocprawna.info