  • Data: 2011-05-11 12:42:48
    Temat: Pytanie o zwolnie z wykonania reszty kary.
    Od: "kaktus" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    W 2005 roku zostałem aresztowany i przesiedziałem w areszcie 6 miesięcy i 2
    tygodnie. Sprawa ciągła się do teraz i obecnie rusza proces.
    Uzgodniłem z prokuratorem karę 8 miesięcy pozbawienia wolności oraz grzywne
    ( dobrowolne poddanie się karze ).
    Czy jest szansa, jeżeli sąd przychyli się do tego wyroku abym nie musiał
    wracać do więzienia na pozostałe 1.5 miesiąca ?
    Chodzi mi o warunkowe zwolnienie z z odbywania reszty kary.
    Czy warunkowe zwolnienie z odbywania reszty kary moze byc zastosowane
    jedynie kiedy przebywam w wiezieniu ?