  • 1. Data: 2003-11-05 10:17:16
    Temat: Pytanie o oplaty
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Witam
    Mozliwe ze to bylo jesli tak to przepraszam jednak w google chyba zle
    pytanie zadawalem :)

    Jak to jest z fakturami za uslugi typu abonament tele ...
    Bardzo czesto jest tak ze tepsa nie przysyla rachunkow za np neo (akurat u
    mnie to bylo za SDI:)
    Ostatnio tutaj przemknelo przez liste ze takie oplaty, jesli sa nie
    naliczone i nie jest wystawiona faktura za nie, maja pewna waznosc ...
    Ja niestety za SDI zaplacilem chociaz przyszedl kiedys zbiorczy rach za 12
    miesiecy (prosby o rachunek wysylalem kilka razy ze nie wiem na jakiej
    podstawie mam placic zeby byly abonamenty zaliczone na moje konto) Najlepsze
    jest ze czesc z tych 12 abonamentow oplacilem bo przychodzily, a potem znowu
    przestawaly.

    W jaki sposob potem nie placic... Tepsa ma burdel niesamowity ostatnio ...

  • 2. Data: 2003-11-05 11:34:21
    Temat: Re: Pytanie o oplaty
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Użytkownik Flashi <f...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boainc$fc9$...@k...task.gda.pl...
> [...]

    prosby o rachunek wysylalem kilka razy ze nie wiem na jakiej
    > podstawie mam placic zeby byly abonamenty zaliczone na moje konto

    Na podstawie umowy!!! Nie podpisywałeś??????

    MSP

  • 3. Data: 2003-11-05 19:01:58
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "MSP" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > prosby o rachunek wysylalem kilka razy ze nie wiem na jakiej
    >
    > Na podstawie umowy!!! Nie podpisywałeś??????

    Tak w umowie jest napisane ze mam placic zgodnie z przysylanymi co miesiac
    fakturami :) a jak ich niema to jak ? z powietrza mam brac oplate ?

  • 4. Data: 2003-11-05 23:38:20
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "MSP" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na podstawie umowy!!! Nie podpisywałeś??????

    Dodatkowo ... placi sie chyba wg faktury/rachunku a nie umowy :) ale ja lama
    jestem wiec mylic sie moge ...

  • 5. Data: 2003-11-06 07:39:00
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Użytkownik Flashi <f...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bochf3$hah$...@k...task.gda.pl...

    > Użytkownik "MSP" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dodatkowo ... placi sie chyba wg faktury/rachunku a nie umowy :) ale ja
    lama
    > jestem wiec mylic sie moge ...

    U mnie ludziki płacą WG UMOWY, a nie faktury, bo ich po prostu nie wysyłamy
    (choc wystawiamy)-ze względów wiadomo jakich....
    A branża podobna, bo też telekomuniakacja;)))

    MSP

  • 6. Data: 2003-11-06 08:38:46
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > U mnie ludziki płacą WG UMOWY, a nie faktury, bo ich po prostu nie
    wysyłamy
    > (choc wystawiamy)-ze względów wiadomo jakich....
    > A branża podobna, bo też telekomuniakacja;)))

    No coz ... A jak mam to zaplacic :) Jesli dostaje fakture za rozmowy
    telefoniczne, a normalnie na niej powinna byc neostrada a czesto jej niema
    ... tak jak wczesniej nie bylo SDI ...