  • 1. Data: 2005-12-16 14:19:12
    Temat: Pytanie o kodeks pracy
    Od: "Darek" <i...@n...spam>

    Witam!
    Czy w mysl tego artykulu przysluguja mi dwa dni wolnego na poszukiwanie
    pracy?

    § 4. W terminie 2 miesięcy od przejścia zakładu pracy lub jego części na
    innego pracodawcę, pracownik może bez wypowiedzenia, za siedmiodniowym
    uprzedzeniem, rozwiązać stosunek pracy. Rozwiązanie stosunku pracy w tym
    trybie powoduje dla pracownika skutki, jakie przepisy prawa pracy wiążą z
    rozwiązaniem stosunku pracy przez pracodawcę za wypowiedzeniem.

    Darek
    www.miniurl.pl/bongdansk

  • 2. Data: 2005-12-16 15:14:40
    Temat: Re: Pytanie o kodeks pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Darek napisał(a):

    > Czy w mysl tego artykulu przysluguja mi dwa dni wolnego na poszukiwanie
    > pracy?

    Nie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."