  • 1. Data: 2007-10-27 14:31:16
    Temat: Pytanie dotyczące urlopu na żądanie
    Od: "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl>

    Witam

    Czy mogę zrezygnować z urlopu na żądanie jeżeli wniosek został już podpisany
    przez przełożonego, a jego rozpoczęcie powinno nastąpić za dwa dni ?

    Magda

  • 2. Data: 2007-10-27 14:38:58
    Temat: Re: Pytanie dotyczące urlopu na żądanie
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 16:31:16 +0200, Madzik napisał(a):

    > Czy mogę zrezygnować z urlopu na żądanie jeżeli wniosek został już
    > podpisany przez przełożonego, a jego rozpoczęcie powinno nastąpić za dwa
    > dni ?

    Możesz próbować zrezygnować, ale pracodawca nie musi się do Twej prośby
    przychylić.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-10-27 16:25:50
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Madzik pisze:

    > Czy mogę zrezygnować z urlopu na żądanie jeżeli wniosek został już podpisany
    > przez przełożonego, a jego rozpoczęcie powinno nastąpić za dwa dni ?

    Cos dziwny ten urlop na zadanie :)
    IMO mozesz zrezgnowac, podpisanie wniosku urlopowego nie ma nic do rzeczy.

    Jacek

  • 4. Data: 2007-10-27 16:37:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > IMO mozesz zrezgnowac, podpisanie wniosku urlopowego nie ma nic do rzeczy.

    Prosimy o doczytanie o oświadczeniach woli złożonych innej osobie.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 5. Data: 2007-10-28 00:19:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 6. Data: 2007-10-28 00:21:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Czy mogę zrezygnować z urlopu na żądanie jeżeli wniosek został już
    > podpisany przez przełożonego, a jego rozpoczęcie powinno nastąpić za dwa
    > dni ?

    A co to za dziwny tryb?
    Wniosek o urlop na zadanie???
    Urlop na zadanie polega na tym, ze - majac przyjsc do pracy np. na 8:00
    dzwonisz o 7:55 i oznajmiasz przelozonemu, ze dzis nie przychodzisz do
    pracy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-10-28 04:55:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SDD pisze:

    > Wniosek o urlop na zadanie???
    > Urlop na zadanie polega na tym, ze - majac przyjsc do pracy np. na 8:00
    > dzwonisz o 7:55 i oznajmiasz przelozonemu, ze dzis nie przychodzisz do
    > pracy.

    A dlaczego uważasz że nie może być urlopem na żądanie - urlop
    przewidywany za miesiąc? Po prostu kulturalny pracownik który lojalnie
    uprzedza pracodawcę.

  • 8. Data: 2007-10-28 07:55:12
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 28 Oct 2007 02:21:01 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > Urlop na zadanie polega na tym, ze - majac przyjsc do pracy np. na 8:00
    > dzwonisz o 7:55 i oznajmiasz przelozonemu, ze dzis nie przychodzisz do

    Również na parę dni naprzód, choćby w sytuacji gdy pracownik spodziewa
    się odmowy udzielenia urlopu w normalnym trybie.

  • 9. Data: 2007-10-28 09:27:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > przewidywany za miesiąc? Po prostu kulturalny pracownik który lojalnie
    > uprzedza pracodawcę.

    No ja wiem ze tak jest - sam gdy pracowalem jeszcze na etacie (w
    samorzadowej instytucji) tez tak mialem :)
    Urlop to byla wielka laska :)
    Na szczescie czasem przechodzi numer ze zbyt poznym dostarczeniem planu
    urlopu, na ktrorym wziete przypadkowe urlopy wypoczynkowe byly zaplanowane
    :) - taka mala wsteczna antycypacja.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2007-10-29 07:12:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Oct 2007, Johnson wrote:

    > A dlaczego uważasz że nie może być urlopem na żądanie - urlop przewidywany za
    > miesiąc? Po prostu kulturalny pracownik który lojalnie uprzedza pracodawcę.

    Zgoda.
    Tym co się nie zgadza w treści posta jest "zaakceptowanie przez
    przełożonego" - ów fakt nijak nie wpływa na status urlopu na żądanie.
    Należy się z mocy prawa (czy ktoś zaakceptuje czy nie) a oświadczenie
    zostało złożone (czy ktoś zaakceptował czy nie).

    pzdr, Gotfryd