    From: "malkowidz" <m...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie dotyczace Zarzadu Wspolnoty Mieszkaniowej
    Date: Tue, 20 Jan 2009 11:33:15 -0000
    Sender: m...@8...bethere.co.uk

    Witam,

    Czy ktos wie i moglby podzielic sie swoja wiedza, na jakiej podstawie Zarzad
    Wspolnoty Mieszkaniowej ma prawo odmowic wyrazenia zgody, aby firma
    zarzadzajaca nieruchomosciami przelala nadplate z funduszu remontowego na
    konto jednego z mieszkancow danej wspolnoty?
    Otoz wlasnie przed chwila otrzymalam informacje z firmy zrzadzajacej
    blokiem, w ktorym mam mieskzanie wlasnosciowe, iz zarzad ustalil sobie, ze
    nie moge otrzymywac zadnych zwrotow pienieznych na konto, tylko jakiekolwiek
    nadplaty powinnam odliczac od kolejnych platnosci, co jest dla mnie
    niedogodnoscia, gdyz musze edytowac zlecenie stale w moim banku, za co za
    kazdym razem place.

    Czy Zarzad moze ot tak sobei wprowadzac takie rozporzadzenie? Czy sa na to
    jakies odgorne przepisy?

    Dziekuje za odpowiedz