  • 1. Data: 2005-04-12 06:27:26
    Temat: Pytanie dotyczące Członków Rad Nadzorczych
    Od: "J&J" <d...@b...com>

    Mam pytanie dotyczące Członków Rad Nadzorczych a dokładnie Przewodniczącego RN.

    Mianowicie czy Członek/Przewodniczący RN może pracować (różne formy zatrudnienie) w
    firmie w której jest członkiem RN. Dodam, iż chodzi tu o Spółdzielnie Mieszkaniową.

    Czy tego typu praktyki są dopuszczalne przez prawo?

  • 2. Data: 2005-04-13 05:50:01
    Temat: Re: Pytanie dotyczące Członków Rad Nadzorczych
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    Spółdzielnie Mieszkaniową.

    > Czy tego typu praktyki są dopuszczalne przez prawo?

    Sprawa wyglada tak, ze nie moze pracowac w firmie konkurencyjnej. No i teraz
    problem : co jest firma konkurencyjna. Bo teoretycznie druga sm jest np
    konkurencja, al ?

    Fantom