  • 1. Data: 2003-08-21 16:14:04
    Temat: Pytanie_allegro
    Od: "Delo" <d...@W...onet.pl>

    Witam

    Kupiłem na allegro film dvd i po ogladnieciu go sprzedałem na allego
    Jako ze nie znam się na filmach po sprzedaniu klient powiedział ze chce zwrotu
    bo to pirat i nie ma hologramu. Początkowo nie chciałem uznac reklamacji ale
    po kontakcie z allegro oddałem ( przelałem na konto pieniadze)
    Ale okazało się ze klient zawiadomił policje. Czy coś mi grozi >?
    Aukcja była warta 150 pln
    Prosze o odpowiedz.

    Dziękuje

    Sławek

  • 2. Data: 2003-08-21 16:41:36
    Temat: Re: Pytanie_allegro
    Od: "div" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

> [...]
    > po kontakcie z allegro oddałem ( przelałem na konto pieniadze)
    > Ale okazało się ze klient zawiadomił policje. Czy coś mi grozi >?

    czy aby na pewno pirat ? przeciez jesli ktos qpi filmek za granica to
    nijakich hologramow nie uswiadczysz a film jest legalny.. no chyba ze
    nagrany na dvd-r .. no to fakt niebardzo to w porzadku opychac takie cos po
    150 pln.w innym przypadku mysle ze nie masz sie czego obawiac..

  • 3. Data: 2003-08-21 16:42:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Delo napisał:
    [..]
    > Ale okazało się ze klient zawiadomił policje. Czy coś mi grozi >?
    > Aukcja była warta 150 pln

    Głupio zrobiłeś, że oddałeś mu kasę, gościu po prostu "podłożył"
    pirata pod Twoją płytkę i teraz ma i kasę i oryginał.
    Ciekaw jestem jak gość, chce udowodnić na policji, że ta płytka
    jest tą co od Ciebie kupił.
    Proponowałbym podać go do sądu za fałszywe oskarżenie i odzyskać
    pieniądze z niawiązką. Cwaniactwo trzeba tępić.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 4. Data: 2003-08-24 09:58:30
    Od: "Wojtek" <d...@W...onet.pl>

    Wysłalem mu za pobraniem filmy tak ze ma dowód. Ale jaka jest procedura teraz
    na policji ??

    Wojtek