  • 21. Data: 2006-12-04 16:59:35
    Temat: Re: Publikacja nagich zdjęc nastolatki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK wrote:

    > Moge ci dac telefon do jej starego, pedofilu jeden!

    I kolejny debilek używa słów, których nie rozumie... Skąd ten zwyczaj?

    Primo, drogi debilku: pedofil interesuje się dziećmi, a nie fizycznie
    dojrzałymi nastolatkami.

    Secundo, drogi moherku: od 15. roku życia, jeśli dziewczyna jest chętna,
    mogę się z nią "zbliżać" ile chcę i kiedy chcę, więc możesz mi nagwizdać.

    Tertio: obawiam się, że dziewczyna na zdjęciu mogła być już spokojnie
    pełnoletnia.

    Quatro: to, że ciebie żadna nie chce nie oznacza, że masz prawo robić za
    psa ogrodnika, więc idź sobie "wymlaskać pytonga", a ode mnie się odwal,
    gnojku.

  • 22. Data: 2006-12-04 17:10:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream wrote:

    > cyckow to tez powiesz ze to pedofilia? Na fotce jest normalna, mloda,
    > zdrowa dziewczyna i nie wiem czego tu sie czepiac. Ze ma mniejsze lub
    > wieksze piersi? Co z tego, nie kazda musi miec E, nie kazdy takie lubi.

    Bo Krzyżaczek to kobiety zna pewnie tylko z tanich pornosów, w których
    "mieseczki" mają rozmiar spadochronów, a 20-latki są nieudolnie grane
    przez panie w wieku "postbalzakowskim" z cerą wyrównaną szpachlówką ;->

  • 23. Data: 2006-12-04 18:23:00
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Primo, drogi debilku: pedofil interesuje się dziećmi, a nie fizycznie
    > dojrzałymi nastolatkami.

    Czyli tak jak ty.

    > Secundo, drogi moherku: od 15. roku życia, jeśli dziewczyna jest chętna,
    > mogę się z nią "zbliżać" ile chcę i kiedy chcę, więc możesz mi nagwizdać.

    Musielaby miec jeszcze chec na ciebie, ale wtedy musialaby byc
    niepelnosprawna umyslowo, a juz takie zblizenia sa karane. To po pierwsze.
    Po drugie np. moi znajomi rodzice 15-latek nie zycza sobie zeby takie jak
    ty petaki sie przy nich krecily. I zareczam ci, ze predzej byc zalozyl
    majtki przez glowe, niz odwazyl sie powiedziec "czesc". Tyle w temacie.

> [...]
    >
    > Quatro: to, że ciebie żadna nie chce nie oznacza, że masz prawo robić za
    > psa ogrodnika, więc idź sobie "wymlaskać pytonga", a ode mnie się odwal,

    Zrozum, ja ci nie zabraniam snuc swoich fantazji. Ale juz wielokrotnie
    obnosiles sie ze swoimi sklonnosciami na grupie dyskusyjnej, wiec musisz
    sie liczyc z odpowiedzia.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 24. Data: 2006-12-04 19:16:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Czyli tak jak ty.

    Debilku... Ciągle masz problemy ze zrozumieniem podstawowych pojęć... To
    u ciebie wrodzone, rodzinne czy może nabyte?

    > Musielaby miec jeszcze chec na ciebie, ale wtedy musialaby byc

    :)

    > niepelnosprawna umyslowo, a juz takie zblizenia sa karane. To po pierwsze.

    Biedaku... Znowu ci jakaś nie dała i cię telepie?

    > Po drugie np. moi znajomi rodzice 15-latek nie zycza sobie zeby takie jak

    Nie mój problem. Pomijam taki detal, że to było tylko zwrócenie na
    aspekt formalny (wygodnie pominąłeś moje "tretio").

    > ty petaki sie przy nich krecily. I zareczam ci, ze predzej byc zalozyl
    > majtki przez glowe, niz odwazyl sie powiedziec "czesc". Tyle w temacie.

    Wiesz, to że ty lubisz chodzić w gaciach na głowie nie oznacza, że ktoś
    inny też to lubi.

    ...co oczywiście ignorujesz, bo ci to przeszkadza moherzyć.

    > Zrozum, ja ci nie zabraniam snuc swoich fantazji. Ale juz wielokrotnie
    > obnosiles sie ze swoimi sklonnosciami na grupie dyskusyjnej, wiec musisz
    > sie liczyc z odpowiedzia.

    A ty wielokrotnie obnosiłeś się ze swoim debilizmem, moherozą że nie
    wspomnę o przypadkach gróźb karalnych. W końcu przeholujesz i skończysz
    jak Arnold B. Może nawet was razem posadzą - dwa zdebilałe trolle w
    jednej celi...

  • 25. Data: 2006-12-04 19:32:52
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnen8plt.2d6.j.krzyzanowski@maszyna.pkpik.pl.
    ..

    > Czyli tak jak ty.

    Bzdury piszesz.

    > Musielaby miec jeszcze chec na ciebie, ale wtedy musialaby byc
    > niepelnosprawna umyslowo, a juz takie zblizenia sa karane. To po pierwsze.

    ciekawa logika

    > Po drugie np. moi znajomi rodzice 15-latek nie zycza sobie zeby takie jak
    > ty petaki sie przy nich krecily. I zareczam ci, ze predzej byc zalozyl
    > majtki przez glowe, niz odwazyl sie powiedziec "czesc". Tyle w temacie.

    Nie piszemy o tym czego sobie życzą rodzice, tylko jakie jest prawo w naszym
    kraju.

    Pozdrawiam Przemek

  • 26. Data: 2006-12-04 20:23:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > A ty wielokrotnie obnosiłeś się ze swoim debilizmem, moherozą że nie
    > wspomnę o przypadkach gróźb karalnych.

    A co? Wystraszyles sie bidulku? Mniej szczekaj, to bedziesz sie mniej
    stresowal:)

    > W końcu przeholujesz i skończysz
    > jak Arnold B. Może nawet was razem posadzą - dwa zdebilałe trolle w
    > jednej celi...

    Ty lepiej pokasuj swoje kolekcje maloletnich panienek.
    I kase ludziom pooddawaj!

  • 27. Data: 2006-12-04 23:46:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A co? Wystraszyles sie bidulku?

    ROTFL

    Ciebie?! To już Buzdygan był "groźniejszy", bo on przynajmniej czasem
    próbował się osobiście pojawić pogrozić.

    Takie gnoje, jak ty, to się tuzinami przez dziurkę od klucza przepycha ;->

    > Mniej szczekaj, to bedziesz sie mniej
    > stresowal:)

    Póki co to ty zajadle obszekujesz, szczeniaku.

    > Ty lepiej pokasuj swoje kolekcje maloletnich panienek.

    ROTFL

    > I kase ludziom pooddawaj!

    O czym ty bredzisz? Znowu czegoś się nawąchałeś i jakieś urojenia masz?

  • 28. Data: 2006-12-05 09:38:35
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ciebie?! To już Buzdygan był "groźniejszy", bo on przynajmniej czasem
    > próbował się osobiście pojawić pogrozić.

    Dobra. A teraz idz, dziecino doczytaj, co to jest grozba karalna:)

    > ROTFL

    Naprawde. W koncu sie okaze, ze ktoras z twoich dziewczyn ma mniej niz
    15 lat i beda problemy.

  • 29. Data: 2006-12-05 10:38:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK wrote:

    > Dobra. A teraz idz, dziecino doczytaj, co to jest grozba karalna:)

    Wiem, co to jest. I faktycznie w tym przypadku nie była, bo ja nigdy nie
    miałem obawy jej spełnienia - jesteś tylko małym, tchórzliwym,
    skretyniałym fiutkiem pełnym urojeń.

    Ale w tych swoich urojeniach jesteś kimś, z czyim słowem należy sie
    liczyć, więc de facto _chciałeś_ żeby to była groźba karalna. W sumie
    można powiedzieć, że było to nieudolne usiłowanie popełnienia
    przestępstwa groźby karalnej ;->

    > Naprawde. W koncu sie okaze, ze ktoras z twoich dziewczyn ma mniej niz
    > 15 lat i beda problemy.

    MegaROTFL

  • 30. Data: 2006-12-05 10:58:14
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    KRZYZAK <k...@g...com> napisał(a):

    > Andrzej Lawa napisa=B3(a):

    > em
    >
    > Dobra. A teraz idz, dziecino doczytaj, co to jest grozba karalna:)

    a ja proponuje Ci lekture art 115 ust 12 kk.
    Tto samo przywodcom pisu, bo zalapal sie przy filmach Reni i grozeniu
    procesamii karnymi o pomowienie.