  • Data: 2007-10-26 14:53:21
    Temat: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: b...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wczoraj psy sąsiada zabiły mi kota, (może wydaje sie że to mała sprawa
    ale nie jest tak dla mojej żony i dwóch córek które bardzo to
    przeżyły ).

    Nasz kot został zagryziony ma moich oczach przed moim domem na mojej
    ogrodzonej posesji, to znaczy akurat brama była otwarta bo wierzdzałem
    samochodem do garażu, gdy szedłem ją zamknąć zobaczyłem dwa wilczury
    które akurat go zagryzały gdy mnie zobaczyły uciekły (kot został).

    Sprawa ma dwa aspekty, jeśli chodzi o uczucia jakimi darzyliśmy to
    zwierze to nic nam tego już nie zadośćuczyni. Ale jest też sprawa
    natury finansowej tzn. Nasz kot był persem z papierami(wiek 3 lata),
    niedawno aby córki mogły wyjechać na wakacje do swojej ciotki w
    Szwecji, musiałem zrobić kotu paszport, badanie krwi,
    szczepienia(koszty ponad 1000 złotych)

    Chciałbym się dowiedzieć, jakie ja mam właściwie prawa, zawiadomiłem o
    zajściu policje ale jak na razie nikt do mnie nie przyjechał.

    Czy policja powinna w tej sprawie cos zrobić ? Czy musze dochodzić
    swoich praw z oskarżenia prywatnego?