  • 11. Data: 2007-03-03 08:41:42
    Temat: Re: Przeszukiwanie uczniów
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Fri, 02 Mar 2007 22:51:03 +0100, Przemysław Płaskowicki w wiadomości
    <news:45e89c4b$1@news.home.net.pl> napisał(a):

    > Co oznacza, że do oceny legalności niezbędnym będzie poznanie motywów
    > czynności faktycznej polegającej przeszukaniu torby/plecaka.

    Oczywiście.

    > Nie bardzo jednak jestem w stanie sobie wyobrazić sytuację, kiedy przeszukanie
    > torby wynikałoby z obowiązku bieżącej opieki wychowawczej nad małoletnim.

    Papierosy, alkohol...

    --
    Sz.

  • 12. Data: 2007-03-03 16:05:32
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Fri, 2 Mar 2007 22:35:32 +0100, Szerr napisał(a):

    > Legalne jest każde działanie faktyczne nauczyciela jako pracownika organu
    > administracji wynikające z obowiązku bieżącej opieki wychowawczej nad
    > małoletnim.

    To całkiem logiczne wytłumaczenie i jestem w stanie się z tym zgodzić.
    Gdzie szukać paragrafu na to ?
    Jaka jest granica wiekowa odróżniająca małoletniego od pozostałych ?
    Wiek 13 lat ? 15 lat ? 17 lat ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 13. Data: 2007-03-03 18:52:00
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Jaka jest granica wiekowa odróżniająca małoletniego od pozostałych ?
    > Wiek 13 lat ? 15 lat ? 17 lat ?

    18 lat

    KG

  • 14. Data: 2007-03-04 21:39:23
    Od: incuś <i...@j...kochany.pl.wytnij.com>

    Krzysztof Daniel <K...@g...com> wrote:
    > Witam

    Cześć.

    > Czy jest legalne przeszukanie torby/plecaka i kieszeni uczniowi przez
    > dyrektora/nauczyciela?

    Przeczytaj mój dawny wątek:

    http://42.pl/u/qdF

    --