  • 21. Data: 2024-07-17 20:09:39
    Temat: Re: Przepisy
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    > Ale nadal absolutnie nie należy tego traktować jako przyzwolenia na
    > popełnianie przestępstw przez osobę objęto immunitetem.

    Chyba jest coś takiego, że poseł czy senator także z trybuny może
    powiedzieć wszystko.

  • 22. Data: 2024-07-17 20:13:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.07.2024 o 10:53, alojzy nieborak pisze:

    > O co czepiają się prokuratory pełoskie? O procedury przy wydawaniu kasy
    > czy o wyłudzenie kasy?

    O działanie zgodnie z ustawą i regulaminami konkursów czyli dotowanie
    dowolnie wybranych organizacji.
    Dawali tym co na nich głosowali. Bardzo często byli to ci którzy za
    rządów PO byli dyskryminowani właśnie z tych samych powodów.

    Tak. napisali sobie ustawę a Duda podpisał. Dali radę. ;-)
    I działali zgodnie z tym co uchwalili.

    Teraz to pisowców można stawiać pod Trybunał Stanu

    A za kraty pójdą bodnarowcy bo oni WPROST ŁAMIĄ PRAWO

  • 23. Data: 2024-07-17 20:16:12
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > No i dlatego powymyślano takie różne immunitety. Zresztą one są różne.
    > Czasem nie można tylko zatrzymać. czasem nie można bez zgody postawić
    > zarzutu. Ale nadal absolutnie nie należy tego traktować jako
    > przyzwolenia na popełnianie przestępstw przez osobę objęto immunitetem.

    Za to należy POTĘPIĆ PUBLICZNIE ludzi którzy nie potrafią w 10 sekund
    wyjaśnić kogo taki immunitet obowiązuje.

    TFUUUUUUUUUUU na łajzy prawnicze

  • 24. Data: 2024-07-17 20:17:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.07.2024 o 17:18, Animka pisze:
    > To znaczy, że jest bezkarny i będzie kradł ile wlezie.

    Animko wypij prochy i idź już spać.

    To Cię przerasta.

    Skoro Korneluka PRZEROSŁO ;-)

  • 25. Data: 2024-07-17 20:54:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.07.2024 o 20:16, _Master_ pisze:
    > Za to należy POTĘPIĆ PUBLICZNIE ludzi którzy nie potrafią w 10 sekund
    > wyjaśnić kogo taki immunitet obowiązuje.
    > TFUUUUUUUUUUU na łajzy prawnicze

    To moje 10 sekund i mogę sam zdecydować komu je poświecę. Ustawa jest
    publicznie dostępna. Czemu ja mam czytać, zamiast tego, co nie wie?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 26. Data: 2024-07-17 20:57:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 17.07.2024 o 16:53, alojzy nieborak pisze:

    > Czemu nie drzesz japy na pismaków z "ż"/DE mediów którzy podkręcali
    > atmosferę & nakręcali panikę w nadziei na większą klikalność/kasę?

    Od darcia ryja mam ciebie.

  • 27. Data: 2024-07-18 09:31:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-07-17, Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> wrote:

    > Chyba jest coś takiego, że poseł czy senator także z trybuny może
    > powiedzieć wszystko.

    Nie, nie może. Nie może np. naruszać czyiś dóbr osobistych. Ale jak
    zgłosi wniosek o powierzenie Polski w opiece Hitlerowi, lub uznanie
    za kłamstwo Holokaustu, to za to się go pociagnąć prawnie nie da.

    Celem immunitetu, jest umożliwienie funkcjonowania w tym co robi bez
    ryzyka, że ktoś przy pomocy narzędzi prawnych będzie się starał na to
    funkcjonowanie wpłynąć. Celem nie jest zapewnienie osobistej bezkarności
    wychodzącej poza zakres pracy parlamentarnej.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2024-07-18 18:22:10
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jakby co popełni piątkowe samobójstwo.

    -----

  • 29. Data: 2024-07-19 11:24:57
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 17.07.2024 o 20:17, _Master_ pisze:

    > Animko wypij prochy i idź już spać.
    >
    > To Cię przerasta.
    >
    > Skoro Korneluka PRZEROSŁO ;-)

    Że się wtrącę, za przeproszeniem, to Ty nie zrozumiałeś najwyraźniej
    pytania. Wiesz może do jakiego poziomu łamania prawa chroni posła
    immunitet? Bo na pewno nie można bezkarnie latać z łomem i włamywać się
    do sklepów, bo wy tu jak zwykle o pierdołach a nie istocie pytania.  I
    druga sprawa czy ewidentnego złodzieja który chowa się za immunitetem
    ktoś brakarnie może nazywać złodziejem? Tym ostatnim pytaniem nawiązuję
    do gróźb tego ostatniego złodzieja który się schował za immunitetem i
    odgraża się m.in premierowi że poda go do sądu za nazywanie złodziejem.

  • 30. Data: 2024-07-20 17:51:10
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    > I działali zgodnie z tym co uchwalili.
    >
    > Teraz to pisowców można stawiać pod Trybunał Stanu
    >
    > A za kraty pójdą bodnarowcy bo oni WPROST ŁAMIĄ PRAWO

    I właśnie dlatego ludzie mają konfiarzy za debili :D