  • 1. Data: 2007-11-19 18:10:47
    Temat: Przepisanie mieszkania na innego członka rodziny
    Od: pirrs <p...@y...com>

    Cześć Wszystkim,

    czy moglibyście doradzić w jaki sposób najlepiej przepisać prawo
    własności mieszkania na członka rodziny?Mieszkanie to posiadamy jako
    własnościowe.Moja mama wykupiła ostatnio mieszkanie spoldzielcze na
    wlasnosciowe.

  • 2. Data: 2007-11-19 18:38:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pirrs wrote:
> [...]
    > własności mieszkania na członka rodziny?Mieszkanie to posiadamy jako
    > własnościowe.Moja mama wykupiła ostatnio mieszkanie spoldzielcze na

    Kto komu?
    Pewnie darowizna, ale dopóki nie wiadomo jaki jest stopień pokrewieństwa
    to tylko wróżka może odpowiedzieć.

  • 3. Data: 2007-11-19 18:51:11
    Od: <k...@b...pl>

    ja mam podobny przypadek, tyle ze ja z zona chcemy na kredyt odkupic od
    rodzicow.

    wiec pewnie normalan umowa sprzedazy i akt notarialny

    M.

  • 4. Data: 2007-11-19 19:16:49
    Od: pirrs <p...@y...com>

    > Kto komu?
    > Pewnie darowizna, ale dopóki nie wiadomo jaki jest stopień pokrewieństwa
    > to tylko wróżka może odpowiedzieć.
    Chodzi o moją mamę.A jak wygląda to w przypadku śmierci?

  • 5. Data: 2007-11-19 19:18:57
    Od: pirrs <p...@y...com>

    Oa jak wygląda sprawa w przypadku śmierci właściciela mieszkania?

  • 6. Data: 2007-11-19 19:42:36
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "pirrs" <p...@y...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Oa jak wygląda sprawa w przypadku śmierci właściciela mieszkania?

    Wchodzi w sklad masy spadkowej.

  • 7. Data: 2007-11-19 21:11:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pirrs wrote:
    > Chodzi o moją mamę.A jak wygląda to w przypadku śmierci?

    Kto komu?

    "Mama". Nie jest odpowiedzią na to pytanie.