  • Data: 2014-01-25 19:15:16
    Temat: Przepis prawny z 1956 r. o koniach w kopalniach
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Próbuję wygooglać przepis prawny, który podobno w 1956 r. zakazał
    sprowadzanie nowych koni do kopalni, ale na razie nic nie znalazłem. Nie
    wiem, czy to była ustawa, czy może tylko jakieś rozporządzenie.

    Znalazłem tylko "Konie z polskiego górnictwa ostatecznie wycofano na
    mocy rozporządzenia z 1956 roku."
    http://www.stajniatrot.pl/texts/mondre/kopalnie.html

    Oraz to: "Nie dotarłem do tego dokumentu, z wielu jednak źródeł
    dowiedziałem się, że konie z górnictwa wycofano na mocy rozporządzenia w
    1956 roku." http://gornicza.com.pl/?mod=Periodics&acn=exeConcret
    e&id=1023

    Czy może ktoś potrafiłby ten przepis prawny znaleźć w jakichś
    prawniczych wyszukiwarkach, których ja nie znam?

    Ludek