  • Data: 2007-06-11 11:49:02
    Temat: Przepadek mienia - a co z tym mieniem dalej?
    Od: q...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam nadzieje, ze nie urazi was jesli zapytam o to tutaj(nie bardzo
    jest gdzie).
    A pytanie mam takie: co sie dzieje, jezeli policja zarekwiruje mi
    dysk(no to on jest w depozycie policyjnym, potem jest przekazany wyzej
    - do prokuratury), rozprawa, po rozprawie:"(...) przepadku mienia w
    postaci dysku twardego <marka>/<numer/seryjny> (...)" i co z tym
    dyskiem dalej? Przetrzymuja je? Wyrzucaja? 'Utylizuja'? Bo watpie coby
    przegladali...(koszta?). Z gory dzieki.

    Pozdrawiam,
    qwe