  • 1. Data: 2005-12-16 21:45:58
    Temat: Przemoc w rodzine
    Od: arturmsk <a...@o...pl>

    Temat nie jest śmieszny. Z kobietą, z którą mieszkam nie mam ślubu.
    Straciłem pracę dzięki niej (musiałem oddawać wszystkie pieniądze),
    pewnego dnia (ja oczywiście nie miałem pieniędzy) zostałem nie
    wpuszczony do domu (w międzyczasie straciłem dzięki niej znajomych), i
    mieszkałem na schodach 2 tyg., więc pozbyto się mnie z pracy. Mogę
    pracować w domu przez internet, ale jutro prawdopodobnie znów zostanę
    wyrzucony. Oczywiśćie na zewnątrz skarży się wszystkim znajomym, że jej
    marnuje życie i jestem psychopatą i alkocholikiem (w rzeczywistośći
    unikam alkoholu). Jestem na skraju wyczerpania nerwowego i na początku
    wykluczenia społecznego? Czy mogę coś zrobić?