  • 1. Data: 2003-03-30 18:58:26
    Temat: Przemeldowanie: DO, PJ i...
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net>

    Witam!

    Niecałe 2 tygodnie temu zmieniłem miejsce zameldowania.
    Na potwierdzeniu wymeldowania jest napisane, że w ciągu
    2 tygodni muszę wymienić dowód osobisty. W Urzędzie
    dzielnicy miejsca, do którego się zameldowałem dostałem
    taki świstek ważny 2 m-ce - o tym, że mieszkam tu i tu.
    Czy więc nie muszę się śpieszyć z wymianą dowodu?
    Jakie dokumenty i co jeszcze muszę powymieniać?
    Czy wymiana (nowego) prawa jazdy jest konieczna?
    Co grozi za niewymienienie dowodu lub prawa jazdy?

    Pozdrawiam wszystkich
    --
    ŁK

  • 2. Data: 2003-03-30 19:31:58
    Temat: Re: Przemeldowanie: DO, PJ i...
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

> [...]
    > Czy wymiana (nowego) prawa jazdy jest konieczna?
    > Co grozi za niewymienienie dowodu lub prawa jazdy?
    tylko prawa jazdy nie wymieniaj. Punkty za mandaty będą przychodzić do
    zbiorów podpiętych pod stary adres i nigdy Ci prawka nie zabiorą ;)

    (nie wiem jak to jest jak się przeprowadzisz z Marszałkowskiej 100 na
    Marszałkowską 110 ale jak tak zrobisz przez pół kraju to działa)

    sprawdzone

    Icek

  • 3. Data: 2003-03-30 23:31:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Czy więc nie muszę się śpieszyć z wymianą dowodu?

    Musisz. Tyle, że teraz na wymianę dowodu się czeka, więc dali Ci na ten czas
    zaświadczenie.

    | Jakie dokumenty i co jeszcze muszę powymieniać?

    Wszystkie, gdzie masz wpisany adres. Na pierwszy plan wychodzi prawo jazdy,
    dowód rejestracyjny Twojego samochodu. Po za tym zgłoszenie NIP do
    skarbówki, bank w którym masz konto. Chwilowo nic innego nie przychodzi mi
    do głowy.

    | Czy wymiana (nowego) prawa jazdy jest konieczna?

    Nie, ale jak ktoś będzie złośliwy, to może Cię ścigać za wykroczenie.
    Najczęściej ruch drogowy się czepia.

    | Co grozi za niewymienienie dowodu lub prawa jazdy?

    To są wykroczenia, więc grzywna o ile się nie mylę w obydwu wypadkach do
    5.000 zł.

  • 4. Data: 2003-03-31 14:55:14
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net>

    [ciach]
    > To są wykroczenia, więc grzywna o ile się nie mylę w obydwu wypadkach
    > do
    > 5.000 zł.

    Dzieki...

    --
    ŁK

  • 5. Data: 2003-03-31 20:05:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Punkty są "podpinane" pod PESEL gościa, więc nawet jak nazwisko zmieni, to
    się nie "zgubią".