  • 21. Data: 2004-01-20 09:54:08
    Temat: Re: Przejscie na czerwonym swietle-dlugie
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Karol Bilski wrote:
    > A czy fakt ze w miedzyczasie drugi z policjantow zaproponowal temu,
    > ktory caly czas z nami dyskutowal, zeby nas puscil, moze byc tez
    > wazny dla sadu (oczywiscie zakladajac ze ten policjant wogole to
    > potwierdzi)? Pozdrawiam
    > Karol Bilski

    Ja mysle, ze nie ma. I wydaje mi sie, ze dla calkowitej pewnosci
    sukcesu, niezbedny jest Wam swiadek potwierdzajacy Wasza wersje. A bez
    swiadka to rzut kostka. :)

    marekz

  • 22. Data: 2004-01-20 11:12:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Karol Bilski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A czy fakt ze w miedzyczasie drugi z policjantow zaproponowal temu, ktory
    > caly czas z nami dyskutowal, zeby nas puscil, moze byc tez wazny dla sadu
    > (oczywiscie zakladajac ze ten policjant wogole to potwierdzi)?

    JA to bywm w ogóle radzil wam zaproponowanie policjantom odstapienie od
    zlozenia wniosku i zasugerowal im, ze jesli tego nie zrobia to przed sadem
    zeznacie ze domagali sie łapówki za odstapienie od czynnosci sluzbowych. I
    zrealizowal swa grozbe w sadzie - jesli do niego traficie.

    --
    SQLwysyn

  • 23. Data: 2004-01-20 11:49:13
    Od: "Karol Bilski" <k...@p...onet.pl>

    Rzecz w tym ze to byli tepacy i zadne argumenty ich nie ruszaly (poza
    sugestia jednego z nich zeby nas puscic). Sprawa juz jest w sadzie. Nie
    wyznaczono jeszcze tylko terminu rozprawy.
    Pozdrawiam
    Karol Bilski

  • 24. Data: 2004-01-20 16:47:55
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Leszek" <l...@u...fm> napisał w wiadomości

    > Tak samo mocny jak policjant zeznajacy na korzysc policjanta.

    Nieprawda. Ty zeznający na korzyść brata i on na Twoją korzyść macie po
    pierwsze interes aby kłamać a po drugie nie jesteście wobec siebie obcy
    w rozumieniu prawa.
    Natomiast dwaj policjanci po pierwsze nie mają interesu aby kłamać
    (przynajmniej teoretycznie i dla sądu) a po drugie są dla Was obcy. Są
    funkcjonariuszami publicznymi i osobami społecznego zaufania.
    Dlatego ich zeznania będą miały dla sprawy kluczowe znaczenie.

    Pozdr
    Leszek

  • 25. Data: 2004-01-20 17:11:47
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > no to brak szkodliwości społecznej ;)

    Chyba ze tak ;-)

    NoMAD

  • 26. Data: 2004-01-20 18:45:01
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Leszek wrote:
    > Natomiast dwaj policjanci po pierwsze nie mają interesu aby kłamać
    > (przynajmniej teoretycznie i dla sądu)

    Mają. Przecież nie mogą powiedzieć, że wymyslili sobie to przechodzenie
    na czerwonym świetle.

    KG