eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedstawienie weksla do zapłaty oraz zna ktoś namiar na dobrego komornika w Gdyni?? › Przedstawienie weksla do zapłaty oraz zna ktoś namiar na dobrego komornika w Gdyni??
    From: "mcpc" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przedstawienie weksla do zapłaty oraz zna ktoś namiar na dobrego komornika
    w Gdyni??
    Date: Mon, 4 Jul 2011 22:28:05 +0200

    Witam

    Mam takie pytanie techniczne (może znawca tematu Liwiusz mi odpowie?:),
    mianowicie remitentem weksla jest mój brat a ja byłem przedsawić weksel
    wystawcy wraz z dziewczyną. Czy to jest dopuszczalne? Czy mogę to zrobić bez
    jakiegoś szczególnego upoważnienia ze strony brata? Mam upoważnienie na
    prowadzenie działalności gospodarczej lecz weksel jest wystawiony na osobę
    prywatną (nie ma nazwy firmy na wekslu). Drugie pytanie - zna ktoś może na
    sprawnego i szybko działającego komornika w Gdyni?

    Pzdr