    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przedluzenie gwarancji!!!
    Date: Sat, 27 Jan 2007 20:06:39 +0100

    Chcialbym zapytac czy gwarancja sie przedluza i jesli tak to o ile w
    przypadku gdy oddaje towar do serwisu?

    I od jakiej daty liczyc przedluzenie gwarancji od daty oddania/przyjecia
    produktu do sklepu w ktorym kupilem czy moze daty dodarcia produktu do
    serwisu (sklep musi bowiem wyslac towar do serwisu)

    Troche niejasne ale sprobuje podac przyklad

    otoz przyjmijmy ze oddalem rzecz do sklepu gdzie go kupilem 10 stycznia,
    sklep musial odeslac towar do glownego dystrybutora na polske (co zapewne
    zajelo mu kilka dni) dystrybutor naprawil i wyslac musi z powrotem do sklepu
    (to wszytko troche trwa) i nastepnie ja musze odebrac ten towar ze sklepu co
    nastapi w tym tygodniu (ale jest juz koniec stycznia) zeby sprawdzic czy
    naprawa byla skuteczna musze to przetestowac co mi zajmie znow kilka dni
    (moja gwarancja konczy sie 5 lutego)
    zakladajac ze zdaze do tej daty sprawdzic towar i bedzie dzialal to nie
    bedzie problemu co jesli nie bedzie dzialal (a moze sie tak zdazyc biorac
    pod uwage charakterystyke problemu)
    znow musze oddac do sklepu i pytanie czy musze to zrobic do 5 lutego czy
    gwaracja sie przedluza-o ile? i czy liczy sie data oddania do sklepu czy
    jakas inna

    czy sa na to jakies przepisy (chodzi o przedluzenie gwaracji)?
    dzieki