    From: "Gumis" <g...@n...zlyadress.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przedawnienie reklamacji
    Date: Thu, 30 Mar 2006 10:22:59 +0200

    Witam,
    W grudniu 2002 zamówiłem drzwi garażowe drewniane wraz z montażem. Po
    zamontowaniu drzwi okazało się, że użyte drewno popękało. Wysłałem
    reklamację listem poleconym do producenta. Otrzymałem odpowiedź, że zostanie
    wymieniona wierzchnia warstwa drzwi (mam to na piśmie) z powodu warunków
    pogodowych na wiosnę. Niestety do tej pory usterka nie została usunięta. W
    zwiazku z tym mam pytanie do grupowiczów, czy moja reklamacja się nie
    przedawniła? Czy jest jeszcze jakaś szansa na zmuszenie producenta to
    naprawy?
    Dziękuje za wszelkie informacje.