  • 1. Data: 2005-02-04 08:33:59
    Temat: Przedawnienie karalności czynu
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    Od roku 1992 jestem podejrzany o sfałszowanie podpisu w umowie o transport.
    Zarzut mam, ze sie podpisałem nie prawdziwym imieniem i nazwiskiem (
    przykład Franek Ropa) czy to jest fałszerstwo czy poświadczenie nieprawdy.
    Sprawa w 2002 sie przedawniła wg starych przepisów kk, ale art. 15 przepisów
    wprowadzajacych kodeks karny wydłuzył karalność czynu.
    Pytanie: Jak długo moge być jeszcze podejrzany o w/w czyn na podstawie
    kserokopii nie mając możliwości zobaczyć orginału i czy ten przepis jest
    zgodny z ratyfikowanym prawem miedzynarodowym.?