  • 1. Data: 2007-05-17 15:08:08
    Temat: Przechowywanie danych osobowych
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Witam!

    Mam taki problem, który może ktoś mógłby mi wyjaśnić.
    Istnieje firma X, posiadająca swój serwis internetowy w którym się
    zarejestrowałęm przy użyciu moich danych osobowych (imie, naziwsko, adres
    etc). Jednocześnie firma po pewnym czasie korzystania z jej usług zaczęła
    "leciec w kulki", przez co nie jestem zainteresowany dalszymvkorzystaniem z
    ich usług. Chciałbym usunąć swoje dane osobowe z ich bazy danych (co
    umożliwia u nich odpowiedni formularz), skasowac swoje konto i zaprzestać
    korzystania z ich usług.

    Moje pytanie brzmi: czy taka firma ma prawo po usunięciu mojego konta z ich
    systemu przetrzymywać moje dane? Jeżeli tak to przez jaki okres? Czy
    podczas wypełniania formularza usunięcia konta, napisze że nie wyrażam
    zgodny na dalsze przetwarzanie moich danych etc etc, mają oni prawo
    przetrzymywać moje dane w ich systemie? Jeżeli tak to jak długo?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    --
    SOCAR

  • 2. Data: 2007-05-18 19:39:41