  • 11. Data: 2008-03-25 20:01:54
    Temat: Re: Prywatna droga i oznakowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Mar 2008, J.Jackowski wrote:

    > Ale na początek mam go wezwać listem poleconym czy od razu pozew sądowy ??

    Prawnikiem nie jestem, ale IMO aby nie było "przecież nie miałem nic
    przeciwko zapłacie, tylko nie powiedział mi ile" :P to wypadałoby sobie
    przygotować argumenty ("wycenę") i posłać poleconym.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2008-03-25 22:40:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.03.2008 J.Jackowski <n...@p...pl> napisał/a:
    > Ale na początek mam go wezwać listem poleconym czy od razu pozew sądowy ??

    Poleconym za potwierdzeniem odbioru, ale poczekaj odrobinę z akcja aż
    skończą się Święta, bo ja się na tym nie za bardzo znam i mogłem walnąć
    jakąś głupotę. Pewnie w grę także wchodzi "normalna" odpowiedzialność
    cywilna za uczynioną szkodę.

    --
    Marcin