  • 1. Data: 2002-04-18 12:35:39
    Temat: Prowadzenie pojazdu po drogach niepublicznych
    Od: "Qwax" <...@...q>

    Czy łamię prawo prowadząc samochód po własnym podwórku nie posiadając
    prawa jazdy?

    Jeżeli tak to czy prowadząc gocarda na torze gocardowym (rozrywkowo na
    godziny) mam do tego prawo i na jakich zasadach?

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2002-04-18 13:17:40
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > godziny) mam do tego prawo i na jakich zasadach?

    Masz prawo .Na zasadach gocardowych .

    Leszek

  • 3. Data: 2002-04-18 16:35:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 18 Apr 2002 14:35:39 +0200, "Qwax" <...@...q>
    napisałbył:

    >Czy łamię prawo prowadząc samochód po własnym podwórku nie posiadając
    >prawa jazdy?

    MSZ Nie. Zasady Prawa o Ruchu Drogowym obowiązują na drogach
    państwowych i publicznych...

    >Jeżeli tak to czy prowadząc gocarda na torze gocardowym (rozrywkowo na
    >godziny) mam do tego prawo i na jakich zasadach?

    Natomiast jeżeli są inni ludzie i zagrożenie ich życia, to oczywiście
    podpada to pod inne ustawy.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)