  • Data: 2006-07-15 10:02:23
    Temat: Prowadzenie DG po śmierci właściciela?
    Od: "Michał" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam pytanie dotyczące prowadzenia i rozliczania DG po śmierci właściciela
    firmy. Konkretnie: zmarł właściciel sklepu, nie pozostawiając testamentu. Była
    to osoba nie pozostająca w związku małżeńskim, ale mająca dwie dorosłe córki.
    Osoby te nie zajmowały się nigdy prowadzeniem sklepu i mają raczej blade
    pojęcie o tym, co powinny teraz zrobić. Załóżmy że są zainteresowane
    kontynuowaniem działalności. Co i do jakich urzędów należy w takim wypadku
    zgłosić, jakie dokumenty sporządzić, jak uniknąć zamykania sklepu do czasu
    wyjaśnienia spraw związanych ze spadkiem? Ewentualnie o czym innym te osoby
    powinny jeszcze wiedzieć?
    Pytanie zadałem również na pl.biznes, przepraszam za crossposting, ale sprawa
    jest pilna.

    Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi,
    pozdrawiam,
    Michał