  • Data: 2006-03-28 20:09:55
    Temat: Provident i straszenie prokuratorem
    Od: "Miras krk" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam Grupę,
    otrzymałem dziś pismo z szanownego Providenta, że zalegam mu kasę. Nie
    pytajcie dlaczego tam poszedłem, wiem, głupota, lichwa itp. Ale mus to mus.
    Kasa do spłaty to około 2000 zł. Z powodu małych roszad w pracy nie mogłem
    spłacac pożyczki przez 4 miesiące o czym poinformowałem Providenta,
    odpowiadałem na każde ich pismo itepe. Teraz dostałem pismo, że zgadzają się
    na zaproponowane przeze mnie polubowne rozwiązanie sprawy, raty itepe. Ale w
    sumie nie o to chodzi :) W piśmie jest zapis, wyglądający na standardowy, że
    w przypadku nie uregulowania spłaty przystąpią do czynności windykacyjncyh
    (to rozumiem), pozwą do sądu (mają prawo), skierują na drogę postępowania
    komorniczego (mają prawo, rozumiem) i jednocześnie powiadomią i naślą na
    mnie prokuratora, ponieważ naraziłem ich na straty, a to jest karalne i
    podpada pod KK (wg. Providenta i tego ni cholery nie rozumiem). Prawda li to
    czy bajki wsadzają?

    pzdr
    Miras krk