  • 1. Data: 2004-03-11 14:04:07
    Temat: Prosze o porade
    Od: "Nemi" <n...@o...pl>

    Witam,

    Jezeli ktos chce wybudowac przenosny blaszany garaz, jak sie ma do teo
    prawo, czy trzeba miec jakies zezwolenie na to ? w jakiej odleglosci od
    ogrodzenia mozna taki graz postawic? Jezeli ktos moze mi pomoc to czekam na
    odpowiedz

    Z gory dziekuje, pozdrawiam

    Nemi

  • 2. Data: 2004-03-14 21:17:49
    Temat: Re: Prosze o porade
    Od: Dan <l...@p...fm>

    In article <c2prlf$p4t$1@atlantis.news.tpi.pl>, n...@o...pl
    says...
> [...]
    > ogrodzenia mozna taki graz postawic? Jezeli ktos moze mi pomoc to czekam na

    Jesli garaz ma stanac na okres nieprzekraczajacy 120 dni to tylko
    zgloszenie (obiekt tymczasowy). Jesli na dluzej to konieczne jest
    pozwolenie na budowe. W obu przypadkach konieczne jest uzyskanie decyzji
    o warunkach zabudowy.

    Dan.