  • 11. Data: 2003-02-22 15:01:59
    Temat: Re: Proszę o poradę.
    Od: "Piotr Pospieszny" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" napisał w wiadomości news:

    > IMHO "umoczyłeś" przez własną nieuwage i brak umiejętności, a teraz
    > chcesz wyciągać kase od firmy, moim zdaniem bezprawnie - wg
    > przytoczonego artykułu to Twoja wina.

    A IMHO umoczył dlatego, że trzeba było wezwać policję. Jak teraz udowodni
    kierownikowi, że 2 dni temu była tam śliska nawierzchnia jeśli akurat w
    poniedziałek przyjdzie odwilż?
    Co do artykułu to w tym przypadku IMHO może być on różnie interpretowany -
    prawnikiem nie jestem, ale jeśli wszędzie jest sucho i tylko na terenie
    myjni jest ślisko to jest to zaniedbanie własciciela myjni i to on
    powinien odpowiadać za wszelkie szkody. To tak jak by się wchodziło do
    jakiegoś sklepu po oblodzonych schodach - złamiesz nogę i wołasz
    odszkodowania od własciciela sklepu.

    Pozdry
    Pośpiech

  • 12. Data: 2003-02-23 10:01:57
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    sob, 22 lut 2003 o 14:17 GMT Krzysztof Knitter napisał(a):

    > Twoja wypowiedz jest oparta na domyslach i jest nie na miejscu w zwiazku z
    > tym ze nie znasz sytuacji. Takie posty to zwykly spam.

    1. Idąc tym tokiem myslenie to:
    nikt na tej liście nie zna _tej_ _sytuacji_ dlatego nikt nie powinien
    udzielać ci jakielkolwiek rady bo może oprzeć się tylko na domysłach.
    2. Jesteś nieuprzejmy.
    3. Mamy doskonałą ilutrację starego powiedzenie: ``Prawda w oczy kole''.
    4. Zgadzam się, że ``umoczyłeś'' i ewidentnie była to twoja wina
    chyba, że była jakaś _siła_ _wyższa_ o której nie wspomniałeś
    (niedostosowanie prędkości od warunków jazdy nie jest siłą wyższą)

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    "Odwrotnością paranoi jest błędne, niczym nie uzasadnione