  • Data: 2005-09-21 10:58:59
    Temat: Prosze o pomoc - zmiana warunków najmu lokalu biurowego
    Od: "Tomek W.E.C. " <b...@b...wec.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Was

    Mam problem - wynajmuję pomieszczenie biurowe o pow 17 m2 powiedzmy ze
    pod numerem X.
    Wynajmujący chce przekazac m.in moj lokal X jaki zajmuje innej firmie za
    wyzsza stawke a mnie chce przeniesc do wiekszego lokalu o numerze Y ale
    rowniez chce z tego tytulu wiekszych pieniedzy. Mnie wiekszy lokal nie
    jest potrzebny wiec jestem uszczesliwiany na sile. Co wiecej
    dowiedzialem się 20.09 ze mam opuscic lokal do 1.10 i przeniesc swoje
    rzeczy do lokalu Y na tym samym pietrze. W umowie jest trzy miesiaczny
    okres wypowiedzenia.

    Czy w zwiazku z tym zapisem mam trzy miesiace na upuszczenie lokalu X?
    czy trzy miesiace na opuszczenie budynku a w tym czasie moge byc
    przenoszony do lokal Y, Z lub innego.

    Kto ponosi koszty zwiazane z przeniesieniem mnie do innego lokalu

    Na jakie przepisy moge sie powołac w rozmowie z Wynajmujacym?

    Bede wdzieczny za wszelką pomoc

    Tomasz