  • 1. Data: 2002-08-28 12:18:14
    Temat: Prosze o pomoc
    Od: "Tomasz K" <h...@p...onet.pl>

    Jestem 4 lat po orzeczeniu rozwodu. Nie przeprowadzałem podziału majątku.
    W trakcie trwania małżeństwa zakupiłem dom, którego współwłascicielami
    jestesmy oboje z eks-zoną. Zamieszkujemy go wspólnie razem z trójka naszych
    dzieci. Ja posiadam prawo opieki nad dziecmi. Moja była żona jest osoba
    chorą psychicznie. W tej chwili zamieszkiwanie z nia pod jednym dachem staje
    sie coraz bardziej uciążliwe a wręcz niebezpieczne. Chciałbym kupic dla niej
    mieszkanie lub osobny dom w zamian za zrzeczenie sie praw do naszego domu.
    Jak mam to przeprowadzic? Czy musze wnosić sprawę do sądu?